Adresy towarzystw ubezpieczeniowych

Adresy towarzystw ubezpieczeniowych: AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A. ul. Wołoska 5 02-675 Warszawa SKANDIA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Cybernetyki 7 02-677 Warszawa AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. ul. Chłodna 51 00-867 Warszawa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. ul. Gwiaździsta 62 53-413 Wrocław Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie S.A. ul. Przyokopowa 33 01-208 […]

Czytaj dalej


Co robić jeśli…?

Oszukańcze polisy

Najczęstsze przypadki w których zwracacie się do nas o radę. Tu nasza rekomendacja co robić. Boisz się rozwiązać polisę, ponieważ ubezpieczyciel pobierze opłatę likwidacyjną Jeżeli posiadasz polisę na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym (UFK) i obawiasz się, że ubezpieczyciel pobierze z oszczędności zgromadzonych na rachunku polisy tzw. opłatę likwidacyjną, wezwij ubezpieczyciela do potwierdzenia, że nie […]

Czytaj dalej


Ważna informacja dotycząca pozwów zbiorowych przeciwko TU Skandia.

proces zbiorowy

Pozew o ustalenie Do pozwu o ustalenie, mogą dołączać osoby wyłącznie z aktywnymi polisami (w formie składkowej, bezskładkowej lub w okresie zawieszenia). Postępowanie przed sądem ma na celu ustalenie, że zapisy w umowie dotyczące opłaty likwidacyjnej nie są ważne. Jeśli sąd to przyzna, to (po uprawomocnieniu się wyroku), możliwe będzie rozwiązanie umowy bez pobierania przez […]

Czytaj dalej


Kolejny pozew przeciw AXA przyjęty do rozpoznania

Pozew zbiorowy

Sąd Okręgowy w Warszawie przyjął w I instancji pozew zbiorowy przeciwko AXA Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. o zapłatę. W pozwie jest 238 konsumentów, łączna wartość roszczeń to 6.515.078,49 zł. Kolejnych kilkadziesiąt osób oczekuje na dołączenie do pozwu. Reprezentantem grupy jest pani Longina Kaczmarek  – Miejski Rzecznik Konsumentów w Szczecinie. To jest już piąty pozew zbiorowy […]

Czytaj dalej


Kampania społeczna – Odzyskaj swoje pieniądze z funduszu i polisolokaty. Bezpłatana konsultacja telefoniczna dla poszkodowanych!

5

21 marca rusza kampania społeczna skierowana do milionów Polaków posiadających oszukańcze fundusze i polisolokaty. Stowarzyszenie „Przywiązani do Polisy” w ramach akcji uruchomi m.in. ogólnopolską linię telefoniczną za pośrednictwem której poszkodowani otrzymają bezpłatne informacje, w jaki sposób wyplątać się z toksycznych produktów finansowych. Bezpłatne konsultacje telefoniczne: 665 854 410, 665 854 730, 721 565 623, 665 851 314.

Czytaj dalej


Dobra wiadomość dla chcących wyplątać się z polislokat TU AXA. Pozew zbiorowy przyjęty

proces zbiorowy

Sąd apelacyjny w Warszawie postanowił, że pozew zbiorowy przeciwko AXA Życie TU S.A. dotyczący polis, które są aktywne (nadal opłacane) będzie rozpoznawany w postępowaniu grupowym. To tzw. pozew o ustalenie, czyli dotyczący polis, których właściciele płacą składki na bieżąco. Chodzi o sądowe ustalenie, że ich umowy zawierają klauzule niedozwolone. Do pozwu mogą dołączać osoby, które zawarły z AXA umowy […]

Czytaj dalej


Sąd oddala zażalenie Skandii – otwarta droga do odzyskania pieniędzy!

Pozew zbiorowy

  24 lutego 2016 roku Sąd Apelacyjny w Warszawie prawomocnie postanowił, że pozew zbiorowy przeciwko Skandia Życie TU S.A. dotyczący polis aktywnych będzie rozpoznawany w postępowaniu grupowym. Do pozwu mogą dołączać osoby, które zawarły ze Skandią umowy ubezpieczenia na życie z UFK i ich nie rozwiązały, a które domagają się ustalenia przez sąd, że w przypadku […]

Czytaj dalej


Nakaz milczenia o ugodzie bezprawny

Jeśli udało ci się wyplątać z umowy z „ubezpieczycielem” bardzo często musisz podpisać zobowiązanie do milczenia, czyli tzw. klauzulę poufności. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznaje ją za klauzulę niedozwoloną. Krótko mówiąc umowa ta (o poufności) nie obowiązuje i możesz mówić co chcesz. Tu szczegóły: http://decyzje.uokik.gov.pl/bp/wyroki.nsf

Czytaj dalej


Reklamacja – wzór do wykorzystania

reklamacja

Poniższy tekst może służyć do przygotowania własnej reklamacji. Należy w niej opisać również wszelkie okoliczności sprzedaży „polisy”, które wskazują na nieuczciwe intencje sprzedawcy, okoliczności, które uprawdopodabniają fakt, że nie byliśmy świadomi co naprawdę kupujemy itp. Warszawa, 10 grudnia 2015 Odbiorca/ Adresat: XXX, Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Adres….. Nadawca: Właściciel polisy dot. polisy nr 0003xxxxx                 Wniosek […]

Czytaj dalej